loading...
بــــارسا پلاس
آخرین اخبار ورزشی


بازي بعدي:بارسلونا-اسپانيول/فينال جام كاتالونيا


به نظر شما قهرمان اين جام چه تيمي مي شود؟

amir mahdi asghari بازدید : 42 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (4)

 

آیپد پرو با نمایشگر 12.2 اینچی آیپد پرو با نمایشگر 12.2 اینچ

شایعه شده که آیپد پرو با صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچ، اسپیکرهای بزرگ‌تر و با تمرکز بر روی حوزه‌ی آموزش از راه می‌رسد. امروز  اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی آيپد پرو منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.

amir mahdi asghari بازدید : 54 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

 

کمپانی ZTE برای قدردانی از شما مشتریان محترم اقدام به برگزاری جشنواره پاییزی کرده است. طی این جشنواره تمامی مشتریانی که اقدام به خرید هر یک از گوشی های ZTE کرده‌اند، از شانس سفر به سرزمین لبخندها، «تایلند» برخوردار خواهند شد.

amir mahdi asghari بازدید : 29 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)
منبع : زومیت

نقش اصلی در این ویدیو برعهده‌ی ستاره‌‌ی برزیلی این روزهای فوتبال، نیمار است که در ابتدای ویدیو مکالمه‌ای خیالی را با پدر خود انجام می‌دهد. سپس شاهد تصاویری از کشور برزیل و عشق و علاقه‌ی مردم این کشور به فوتبال هستیم که با تصاویری از ستارگان سایر کشورهای حاضر در مسابقات نیز همراه می‌شود.

بارسا نیوز

amir mahdi asghari بازدید : 40 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

منبع : تابناک

در برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته اتفاق عجیبی افتاد. کارشناسان و مجری برنامه درباره اینکه باید به تیم ملی امیدوار بود و می شود از نیجریه و بوسنی امتیاز گرفت حرف می زدند و از لزوم حمایت از تیم ملی می گفتند اما وقتی آیتم صحبت های سفیر نیجریه آماده نبود، کارشناسان که خیالشان از بابت قطع صدا راحت بود؛ چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند...

در همین لحظه پیمان یوسفی مخاطبان را به تماشای آیتمی دعوت کرد و مهمانان حاضر در برنامه به گمان اینکه میکروفن های استودیو بسته است تحلیل های واقعی خودشان در خصوص تیم ملی را بیان کردند.ابتدا حمید درخشان بود که در این رابطه و با خنده گفت: «هر چی فکر می کنم نمی دونم دی ماریا رو باید بگیریم؟مسی رو باید بگیریم؟».

بارسا نیوز

amir mahdi asghari بازدید : 40 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

آدیداس امروز از توپ‌های فوتبالی هوشمند خود رونمایی کرد. این توپ‌ها با نام miCoach Smart Ball به گفته آدیداس می‌توانند یک مربی عالی جهت افزایش کیفیت ضربه های آزاد، پنالتی، پاس‌های طولانی، شوت و ارسال توپ از کرنرها باشد.

بارسا نیوز


در درون این توپ‌ها چندین و چند سنسور جا خوش کرده که هنگام پرواز توپ در هوا شروع به محاسبه جنبه های مختلف ضربه می‌کنند. پس از ضربه، سنسورهای توپ با الگوریتم خاصی محل ضربه، سرعت، میزان چرخش و مسیر پرتابه توپ را محاسبه می‌کنند.

 

amir mahdi asghari بازدید : 50 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
آلن هلیلوویچ هافبک 17 ساله و کروات تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی که از او به عنوان یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا یاد می‌شود، امروز (دوشنبه) در حضور خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی کاتالان‌ها به طور رسمی پای برگه قرارداد خود را امضا کرد تا از فصل آینده در تیم بارسلونا B بازی و برای حضور در تیم اصلی کاتالان‌ها تجربه کسب کند.

http://parsiup.com/upload/1ccv_halilovich.jpeg

بارسلونا برای جذب هلیلوویچ که در فصل اخیر به همراه دیناموزاگرب قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کرواسی شد، مبلغ اولیه 2.2 میلیون یورو پرداخت کرده که این رقم با توجه به روند پیشرفت او افزایش پیدا خواهد کرد.
amir mahdi asghari بازدید : 41 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این کلیپ بازیکنانی چون مسی ، دنی آلوز، ژاوی ، سوارز ، شواینشتایگر ، مسوت اوزیل و فان پرسی حضور دارند .

بارسا نیوز

فرمت : MP4

کیفیت : تقریبا عالی

زمان : 1دقیقه و 14 ثانیه

amir mahdi asghari بازدید : 25 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
مدت زمان : 2 دقیقه 9 ثانیه         قدیمی 
آلن هالیلویچ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی کرواسی است . این بازیکن جوان 27 مارس 2014 به بارسلونا پیوست . در این بازی  پرتغال با گل رونالدو به پیروزی دست یافت . هر چند آلن در دقایق پایانی میتوانست نتیجه ی بازی را به تساوی بکشاند اما بدشانس بود که توپ او با فاصله ای اندک به بیرون رفت .

بارسا نیوز

amir mahdi asghari بازدید : 129 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
منبع : سایت رسمی

شکیرا همسر جرارد پیکه و خواننده ی معروف اخیرا ویدئو کلیپ خود را با نام لا لا لا منتشر کرده است که در آن 4 بازیکن بارسلونا نیز حضور دارند . پیکه , نیمار , مسی و فابرگاس در این کلیپ حضور دارند و این کلیپ تاکنون در یوتیوب بیش از 24 میلیون بار دیده شده است .

بارسا نیوز

همچنین اریک آبیدال بازیکن سابق بارسلونا , آگرو , جیمز رودریگز نیز در این ویدئو حضور دارند .
amir mahdi asghari بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ایده‌پرداز طرح یوز ایرانی روی لباس تیم ملی فوتبال ایران، از احتمال تقدیم توپی به لیونل مسی خبر داد که 32 گونه حیوانی در معرض خطر، روی آن طراحی شده است.

http://parsiup.com/upload/cb8q_lionel_messi_2014_wallpaper_by_jafarjeef-d7995l8.jpg

آرش نورآقایی درباره طرح‌های پیش‌روی کارگروه یوز آسیایی در جام‌جهانی گفت: پس از قبول استفاده از تصویر یوز آسیایی روی لباس اعضای تیم ملی، کاتالوگ و دفترچه‌ای را تهیه کردیم که چنانچه در مسابقات تیم ملی ایران گل زد و گفت‌وگویی با اعضای تیم انجام و در آن درباره طرح لباس‌شان پرسشی از سوی خبرنگاران مطرح شد، اطلاعات کافی در این باره داشته باشند.
amir mahdi asghari بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
 منبع : موندو دپورتیو


نیمار جونیور به دفاع از لیونل مسی پرداخت و اعلام کرد که مسی راه حل ماست نه مشکل . نیمار که در برزیل است درباره ی فصل ضعیف بارسلونا گفت : مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام . او انتخاب ماست و هرگز مشکل نبوده است " .

بارسا نیوز


زمانی که از نیمار درباره جام جهانی سوال شد با خنده گفت : " من برای او آرزوی خوشبختی زیاد میکنم و فراتر از آن که ممکن است فینال بین برزیل و آرژانتین باشد " . زمانی که تنها سه سال داشتم . من با تماشای بازی های روماریو و رونالدو بزرگ شده ام .

amir mahdi asghari بازدید : 30 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


آلن هالیلویچ روز یکشنبه به بارسلونا آمد و اولین عکس های خود را در فرودگاه پرات در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت . پس از معرفی مربی و دروازه بان جدید بارسلونا گویا حال نوبت به آلن رسیده است .

بارسا نیوز


این هافبک 17 ساله ی کروات یک شنبه به پایتخت کاتالونیا رفت و بعد از ظهر همان روز اولین تصاویر خود را در بارسلون منتشر کرد .

amir mahdi asghari بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
 به نظر می‌رسد کاتالان‌ها راضی به فروش فابرگاس هستند و تیم های لیگ جزیره به صورت جدی در پی به خدمت گرفتن وی هستند.

به گزارش تایمز، منچستریونایتد در تابستان گذشته بارها برای جذب سسک فابرگاس اقدام کرد که هر بار پیشنهاد آن ها توسط سران بارسا رد شد

بارسا نیوز

ولی اکنون آن ها مایل به فروش وی هستند ولی نه به یونایتد. گفته می‌شود بارسلونا فقط پیشنهاد تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و چلسی را بررسی می‌کند.

 

آرسنال دوست دارد کاپیتان سابق تیم خود را باز گرداند و از این رو پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای جذب وی آماده کرده است ولی آن‌ها باید بتوانند دستمزد درخواستی وی را نیز پرداخت کنند. شاید علاقه فابرگاس به بازگشت به آرسنال بتواند مسیر ورود وی به امارات را هموار کند.

در سوی دیگر، همشهری آرسنال یعنی چلسی، بعد از فروش داوید لوییز قدرت مالی بیشتری در فصل نقل و انتقالات پیدا کرده و فابرگاس اولین هدف آن ها در پنجره تابستانی است. پیش از این گفته شد که مورینیو خواهان این است که از بین پوگبا، کوکه و فابرگاس یکی را به استمفورد بریج بکشاند و اکنون به نظر می‌رسد فابرگاس نزدیک ترین گزینه به شیرهای لندن است. گزارش شده که آبراموویچ حاضر است مبلغی را که بارسا بر روی فابرگاس گذاشته را پرداخت کند. کاتالان ها گفته بودند برای سسک 42 میلیون پوند می‌خواهند.

اما تیمی که جدیدا به رقابت برای جذب فابرگاس وارد شده، منچسترسیتی است. تیم  آبی پوش شهر منچستر جدیدا از ظرف یوفا با محدودیت هایی در نقل و انتقالات تابستان مواجه شده است و شاید همین دلیل بتواند در رقابت آن‌ها برای جذب فابرگاس خلل ایجاد کند ولی آن‌ها یکی از رقبای جدی آرسنال و چلسی برای جذب فابرگاس هستند.

جالب است که مصرترین خریدار فابرگاس یعنی منچستریونایتد از معادلات خارج شده است و به نظر می‌رسد که کاتالان ها بنا بر قولی که در هنگام خرید به آرسنالی ها داده‌اند به هیچ وجه حاضر به فروش وی به یونایتد نیستند. طرف منچستری نیز اعلام کرد که هیچ علاقه ای به جذب ملی پوش اسپانیایی ندارد و با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد، احتمالا پیوستن سسک به شیاطین سرخ بسیار پایین است. 

فابرگاس تابستان 2011 با مبلغ 40 میلیون پوند از آرسنال به بارسلونا پیوست و اکنون پس از 3 سال هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند و شاید این تابستان از کاتالان ها جدا شود.

amir mahdi asghari بازدید : 29 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دست دادن جرارد پیکه و نیمار برای حمایت از صلح به یک سمبل در دنیا بدل شده است


2 تن از بازیکنان بارسلونا برای برقراری صلح در دنیا کار جالبی انجام دادند.



دست دادن جرارد پیکه و نیمار برای حمایت از صلح به یک سمبل در دنیا بدل شده است.

نیمار در این زمینه گفت: خوشحالم از اینکه چنین اتفاقی افتاده است. فوتبال به من آموخت که در زندگی می‌توانی به هر چیزی که می‌خواهی برسی. این اکنون وظیفه من است که از طریق این ورزش محبوب و جهانی پیامی را که دارم برای سایرین بفرستم.

 پیکه هم در این خصوص اظهار داشت: فکر می‌کنم این وظیفه ما است که هر جا حضور داریم باید برای صلح و عدالت بجنگیم. زمانی که می‌بینم کودکانی در سراسر دنیا هستند که بدون امکانات و غذا، بدون خانه و بدون امنیت روزگار می‌گذرانند ناراحت می‌شوم. همه ما باید برای یافتن راه حلی جهت کمک رساندن به آنها گام برداریم.
amir mahdi asghari بازدید : 28 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل بر‌گزار می‌شود.

نشان رسمی این جام، جمعه ۱۸ تیر ۱۳۸۹ با برگزاری مراسمی در ژوهانسبورگ رونمایی شد. در این مراسم علاوه بر سپ بلاتر، داسیلوا رییس جمهوری برزیل ریکاردو تکسریا رییس فدراسیون فوتبال برزیل، کافو، روبرتو کارلوس، روماریو و کارلوس آلبرتر تورس و کارلوس آلبرتو پریه حضور داشتند

بارسا نیوز

نماد جام جهانی ۲۰۱۴برزیل، تندیس جام قهرمانی است که ۲دست سبز رنگ روی آن و یک دست زرد زیر آن قرار دارد.  اولین بار برزیل در سال ۱۹۵۰ میزبان جام جهانی بود و این بار دومی است که این کشور میزبان جام جهانی می‌شود.

بعد از مکزیک، ایتالیا، فرانسه و آلمان برزیل پنجمین کشوری است که برای دومین بار میزبان جام جهانی می‌شود.

فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ۲۰ آگوست ۲۰۱۳ شروع می‌شود. قرار است ۳٫۳ میلیون بلیط از طریق سایت رسمی فیفا (FIFA.COM) به فروش می‌رسد. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته، ۳۲ تیم حضور دارند که ۱۳ تیم از اروپا، ۴ تیم از آسیا، ۵ تیم از آمریکای جنوبی به غیر از برزیل میزبان بازی‌ها، آفریقا با ۵ و آمریکای شمالی و دریای کارائیب با ۴ سهمیه در جام جهانی برزیل شرکت خواهند شد.

طراحی پوستر این جام توسط کارن هایدینگر، طراح برزیلی انجام شده است. این پوستر شامل نقشهٔ برزیل است که از خطوط پاهای بازیکنان تشکیل شده است.

انتخاب میزبان

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در ۷ مارس ۲۰۰۳ اعلام کرد که مسابقات جام جهانی فوتبال در آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد. این هم بدین منطور بود که پس از جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین، مسابقات به صورت دوره ای در قاره های مختلف جهان برگزار شود.

در ۳ ژوئن ۲۰۰۳ ؛ کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) در ابتدا اعلام کرد که ۳ کشور آرژانتین، برزیل و کلمبیا خواهان میزبانی جام جهانی ۲۰۱۴ هستند. اما در ماه مارس ۲۰۰۴، کونمبول اعلام کرد که انجمن به اتفاق آراء رأی به میزبانی برزیل داده اند.

در طول ابن ماه، کلمبیا تصمیم گرفت که بر پیشنهاد خود مصمم باشد و به طور رسمی در دسامبر ۲۰۰۶ نامزدی خود را اعلام کرد؛ این در حالی بود که برزیل یک هفته پیش نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کرده بود. با این حال، کلمبیا در آوریل ۲۰۰۷ رسمأ از پیشنهاد خود عقب نشینی کرد.

با این حال فقط برزیل نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۱۴ بود، که در ۳۰ اکتبر ۲۰۰۷؛ فیفا پس از جلسه‌ی كمیته‌ی اجرایی این فدراسیون، برزیل را به عنوان میزبان این مسابقات معرفی كرد.

مرحله مقدماتی

مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برای کسب ۳۱ سهمیه جام جهانی ۲۰۱۴ در سراسر جهان از ۳ مارس ۲۰۱۱ تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳ بر‌گزار شده است. جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ با حضور ۳۲ تیم از سراسر جهان برگزار خواهد شد. برزیل به عنوان کشور میزبان به صورت مستقیم در این بازی‌ها حضور دارد و ۳۱ تیم دیگر با برگزاری مسابقات مقدماتی در تمامی قاره‌ها انتخاب شده اند.

سهمیه کنفدراسیون‌ها

تعداد سهمیه‌های کنفدراسیون‌ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴:


اروپا (یوفا): ۱۳ سهمیه
آفریقا (سی‌ای‌اف): ۵ سهمیه
آسیا (ای‌اف‌سی): ۴ یا ۵ سهیمه
آمریکای جنوبی (کونمبول) ۴ یا ۵ سهمیه (+ برزیل به عنوان میزبان در مجموع ۵ یا ۶ سهمیه)
آمریکای شمالی، مرکزی و کاراییب (کونکاکاف): ۳ یا ۴ سهمیه
اقیانوسیه (اواف‌سی): ۰ یا ۱ سهمیه
amir mahdi asghari بازدید : 75 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)
 
مدت زمان : 2 دقیقه 20 ثانیه         جدید       سایت  شرکت ساعت سازی

اختصاصی : در سال 1875 ژول لوئیس اودمارس تصمیم به پیوستن به ادوارد آگوست پیگوت به منظور توسعه ی صنایع ساعت سازی و استفاده از مکانیسم های جدید گرفت . آنها با استفاده از اشتیاق خود و تسلط بر علم و هنر شروع به ساخت ساعت کردند که تا به امروز نیز این شرکت در حال ساخت ساعت است .  نام این شرکت تلفیقی از نام موسسان آن است .

بارسا نیوز

 

amir mahdi asghari بازدید : 16 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت ESPN کریستیانو سیکوئیرا، هنرمند برزیلی را به خدمت گرفت تا پوسترهای منحصر به فردی برای تمام 32 کشور شرکت کننده در رقابت‌های جام‌جهانی طراحی کند.

هر پوستر شامل نام مستعار و ستاره هر تیم است و همه آنها سبک متمایزی دارد.

این سایت همچنین انتخاب‌های اول از بین 32 پوستر را کشورهای سوئیس، ژاپن و یونان اعلام کرد و آنها را فوق‌العاده دانست.

تمام پوستر هارا میتوانید در ادامه مطلب ببینید!

ایران:

13930302000500_PhotoL.jpg (418×600)

amir mahdi asghari بازدید : 50 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
ترجمه شده توسط :سایت بارسا نیوز


اولین بازی دوستانه ی بارسلونا نهم ماه اوت در ورزشگاه المپیک در هلسینکی برگزار میشود . اولین رقیب بارسلونا تیم Hjk هلسینکی است . این بازی دوستانه در پایتخت کشور هلند و در ورزشگاه المپیک برگزار میشود .

بارسا نیوز


ظرفیت این ورزشگاه 40 هزار نفر است . بلیط این مسابقه از 27 ماه می ساعت 9 صبح با قیمت 29 یورو برای فروش عرضه خواهد شد .

amir mahdi asghari بازدید : 133 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

شکیرا، ستاره کلمبیایی و محبوب موسیقی پاپ، به مانند جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی و آهنگ معروفش «واکا واکا» دست به کار شده و یک آهنگ زیبا نیز برای جام جهانی 2014 برزیل منتشر کرده است.

بارسا نیوز
amir mahdi asghari بازدید : 19 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

زنامه سان اسپورت انگلیس تیتر نخست شماره امروزش را به بازگشت سسک از بارسلونا به جمع توپچی‌ها اختصاص داده و نوشته است:

 

"توپچی‌ها با 35 میلیون پوند خواهان بازگشت فابرگاس شدند." اوضاع بارسلونا در فصلی که به پایان رسید با ناکامی پیوند خورد تا نیمکت این تیم دچار تغییر شود.

http://parsiup.com/upload/yz0_index.jpg

 باقی ماندن سسک در نوکمپ به نظر انریکه نیز بستگی دارد. تیتر دوم سان به موضوع توره و جنجال چند روز پیش اشاره دارد. این روزنامه در گزارشی، از کمک رئیس من سیتی به یایا توره خبر داده است.

amir mahdi asghari بازدید : 55 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

جام جهانی 2014 برزیل 22 خرداد با دیدار میزبان و کرواسی در ورزشگاه آرنا کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.


 در زیر برنامه بازی‌های دور گروهی جام جهانی 2014 به وقت ایران را می‌بینیم.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/9/5/447048_398.jpg

درادامه مطلب....

amir mahdi asghari بازدید : 165 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)
منبع پشت صحنه : یوتیوب        منبع کلیپ : آپارات

در تبلیغات پپسی بازیکنانی از جمله : لیونل مسی , داوید لوئیز , ون پرسی , سرجیو راموس , جک ویلشر و سرجیو آگرو حضور دارند . 

بارسا نیوز
amir mahdi asghari بازدید : 77 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)
ترانه ی «لا لا لا» توسط شکیرا برای جام جهانی برزیل است. جام جهانی 2010 شکیرا با ترانه ی واکا واکا خوش درخشید. در این ترانه صدای پسر شکیرا هم آخر ترانه آمده است.

بارسا نیوز

amir mahdi asghari بازدید : 23 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

  مارک آندره تراشتگن، نخستین خرید بارسای لوئیز انریکه می باشد که در ادامه، به نقل از سایت رسمی بارسا، 10 نکته درباره او را بررسی خواهیم کرد.

تراشتگن، اولین دیدار خود در بوندسلیگا را در تاریخ 10 آوریل 2011 مقابل کلن به ثبت رساند. گلادباخ در آن مسابقه 5-1 به پیروزی رسید.

La presentación de Ter Stegen

- این دروازبان، در 6 بازی نخست خود با پیراهن مونشن گلادباخ، تنها 3 گل دریافت کرده بود.

- در هشتمین و نهمین بازی وی برای او برای تیم سابقش، گلادباخ برای بقا در بوندسلیگا می جنگید و این تراشتگن مسئولیت سختی را بر عهده داشت. در نهایت، پیروزی 2-1 (در مجموع) آن ها برابر بوخوم، گلادباخ را در سطح اول فوتبال آلمان نگه داشت.

- در فصل 12-2011، او به دروازبان نخست تیمش تبدیل شد و خیلی زود، کمترین آمار گل خورده را بین دیگر دروازبان ها از خود ثبت کرد.

- در تاریخ 6 ژانویه 2014، مدیر ورزشی گلادباخ اعلام کرد که تراشتگن قرارداد خود با این تیم را تمدید نخواهد کرد.

- او در فصل گذشته، 34 بار در بوندسلیگا به میدان رفت و در 9 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت.

- مونشن گلادباخ، پیش از این نیز سابقه ترانسفر ستاره های جوان را داشته است. دانته و رویس، از این تیم به بایرن و دورتموند پیوسته اند. همچنین، تراشتگن در تیم سابقش، هم بازی دومینگز و آرانگو (بازیکنان سابق اتلتیکو و مایورکا) نیز بوده است.

- تراشتگن 4 بار برای تیم ملی آلمان بازی کرده است و آخرین بار، چندی پیش برابر لهستان قرار گرفت. او مدت ها پیش در یک بازی دوستانه برابر آرژانتین، موفق به مهار پنالتی لیونل مسی شده بود. با این حال او در فهرست آلمان برای جام جهانی قرار ندارد.

- نام خانوادگی او، واژه ای مرسوم در زبان آلمانی نیست و به ریشه هلندی وی بر می گردد.

amir mahdi asghari بازدید : 24 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی به طور رسمی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را به ثبت رساند.

این دروازه بان 22 ساله از مونشن گلادباخ راهی بارسلونا شد و به اولین خرید لوئیس انریکه در بارسلونا تبدیل شد. با امضای این قرارداد وی تا سال 2019 به تیم کاتالان متعهد می شود و بارسلونا به عنوان جانشین ویکتور والدز برنامه ای طولانی مدت برای او دارد.

http://photos-g.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/10311114_243082595816198_1803378793_n.jpg

روز گذشته تراشتگن در مورد انتقالش به بارسلونا گفته بود: "من از 18 سالگی در بروسیا مونشن گلادباخ بوده ام، اما زندگی ادامه دارد. احساس غیرمعمولی دارم، چرا که دلم برای بروسیا تنگ خواهد شد. در مورد چالش بعدی ام بسیار هیجان زده ام. می خواهم چیزهای جدیدی تجربه کرده و رشد کنم."

عصر امروز این بازیکن در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود با خبرنگاران صحبت خواهد کرد.

amir mahdi asghari بازدید : 27 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
شایعات در خصوص آینده این مهاجم كروات در بایرن مونیخ حتی قبل از فینال جام حذفی نیز ادامه دارد.

روزنامه آلمانی Bild، مدعی شد كه بایرن مونیخ با پیشنهادی به باشگاه چلسی خواهان معاوضه ماندژوكیچ با داوید لوئیز شده است.

بارسا نیوز

 سران مونیخ خواستار جذب داوید لوئیز برای تقویت خط دفاعی خود به مبلغ 30 میلیون یورو شده اند و مایل هستند كه در عوض بخشی از این مبلغ، مهاجم كروات خود را با توجه به علاقه لندنی ها به او، به این باشگاه واگذار نمایند.

ماندژوكیچ تا تابستان 2016 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و با وجود پیوستن لواندوفسكی به بایرن مونیخ احتمال جدایی این مهاجم كروات وجود دارد و علاوه بر این بایرن مونیخ قصد دارد كه قرارداد كلودیو پیزارو مهاجم كهنه كار خود را برای یك فصل دیگر تمدید نماید.

البته به نظر می رسد كه پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ نیز با رفتن ماندژوكیچ از مونیخ مشكلی نداشته باشد، چرا كه او به علت بی نظمی بر روی اسم ماندژوكیچ برا بازی فینال جام حذفی خط قرمز كشیده است.

amir mahdi asghari بازدید : 25 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

از نیوکمپ خبر می رسد که ستاره آرژانتینی بارسلونا با سران این تیم به توافق رسیده است و در روزهای آتی قرار داد وی تمدید خواهد شد.

به گزارش بخش بین المللی گل، بارسلونا از به توافق رسیدن با لئو مسی خبر داد و اعلام کرد که قرارداد این بازیکن در روزهای آینده تمدید خواهد شد. موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی به یکی از مشکلات اصلی آبی و اناری های کاتالونیا تبدیل شده بود

http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/926457_238551196339191_741318017_n.jpg

. بر طبق اخبار رسیده از نیوکمپ این بازیکن از این پس با افزایش دستمزد، برای هر فصل 20 میلیون یورو را دریافت خواهد کرد. متن ارائه شده از سایت رسمی باشگاه بارسلونا بدین شرح است:

"بارسلونا با لیونل مسی، بازیکن حرفه ای تیم اصلی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. جزئیات این قرارداد به زودی توسط باشگاه منتشر خواهد شد."

amir mahdi asghari بازدید : 18 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جراردو مارتینو و کادر مربیگری بارسلونا برای فینالی سخت در رقابت های لالیگا آماده میشوند . فردا شب  تیم در آخرین هفته ی رقابت های لالیگا میزبان اتلتیکو مادرید است .

بارسا نیوز

در لیست منصوب برای بازی با اتلتیکو مادرید اسامی همچون پیکه , جوردی آلبا و نیمار به چشم میخورند .
صبح فردا آخرین جلسه ی تمرینی بازیکنان برگزار میشود . پیکه , آلبا و نیمار در روزهای اخیر سخت تلاش کردند و به احتمال زیاد این سه بازیکن نیز میتوانند در بازی فرداشب به میدان بروند .
amir mahdi asghari بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
http://picup.ir/di/B2DX/lionel-messi-2013-4665.jpg

بحث تمدید قرارداد مهاجم ریزنقش کاتالان‌ها در چند روز اخیر به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است. بعد از تمدید کریستیانو رونالدو با قوهای سپید کهکشانی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل ساخت، همه نگاه‌ها به سمت دفتر ریاست باشگاه بارسلونا رفت تا ببینند برای راضی نگه داشتن مهاجم آرژانتینی خود چه تمهیداتی اندیشیده‌اند و آیا قصد دارند روی دست رقیب مادریدی خود بلند شوند یا خیر.

در حال حاضر مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید برای هر فصل حضور در باشگاه 15 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد. گزارش‌های منتشره در روزنامه دیلی‌میل حاکی از آن است که مسئولان باشگاه کاتالانی قصد دارند با ارائه پیشنهادی جدید به لیونل مسی رقم دریافتی او را از دریافتی رونالدو هم بیشتر کنند.

اگر این امر محقق شود مسی به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. طی روزهای اخیر پدر مسی با مقامات ارشد بارسا از جمله خاویر فائوس و آنتونی روسیچ ملاقات و درخصوص افزایش دستمزد پسرش با آن‌ها صحبت کرده است. انتظار می‌رود در قرارداد جدید دستمزد خالص مسی به فصلی 15.5 میلیون پوند افزایش یابد و به لحاظ دریافتی در رده‌ای بالاتر از رونالدو قرار بگیرد. بند جدایی مسی از بارسا هم 200 میلیون پوند باقی خواهد ماند.


 دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد با این مضمون که خبر تمدید قرارداد مهاجم کاتالان‌ها تا آخر هفته در رسانه‌ها اعلام می‌شود اما با توجه به قوت گرفتن بحث احتمال قهرمانی بارسا در لالیگا و بازی حساس آن‌ها با اتلتیکومادرید در روز یک‌شنبه آینده ممکن است اعلام این خبر به روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته آینده موکول شود. اگر این اتفاق رخ دهد مسی برای هفتمین‌بار در طول 11 سال حضورش در بارسلونا پای میز مذاکره خواهد نشست.

اقوام و پدر مسی هفته پیش در جلسه‌ای که با مسئولان بارسا برگزار کردند، دریافتند که مربی فصل آینده این تیم به احتمال زیاد لوییس انریکه خواهد بود اما در آن زمان هنوز از تمدید قرارداد خبری نبود. چندی پیش خبری درخصوص شرط و شروط مهاجم آرژانتینی برای تمدید منتشر شد که یکی از آن‌ها جذب سرخیو آگرو، هم‌وطنش در تیم منچسترسیتی بود.

 همه از روابط خوب این 2 مهاجم هم‌وطن باخبرند اما خرید او از من‌سیتی تنها منوط به فروش الکسیس سانچز و پدرو رودریگس خواهد بود چراکه سران سیتی هم حاضر نیستند مهاجم کلیدی خود را ارزان بفروشند. دارنده 4 توپ طلای فیفا فعلا حرفی از تمدید قرارداد به میان نمی‌آورد. او لیگ امسال را پیچیده توصیف می‌کند و می‌گوید که تاتا می‌خواهد در بارسلونا بماند: «می‌خواهیم قهرمانی لالیگا را پس از همه اتفاقاتی که افتاد به دست بیاوریم و آن را به تیتو تقدیم کنیم. او این باشگاه را دوست داشت و هوادار بزرگی بود.

 قهرمانی ما باعث افتخار او خواهد شد. لیگ امسال بسیار مهم است زیرا بسیار پیچیده و سخت شده. در چند سال گذشته شرایط سختی داشتیم ولی موفق شدیم از آن‌ها عبور کنیم. قهرمانی در لیگ اتفاق بسیار خوبی است، نمی‌دانم آیا تیم ما را از یک فصل ضعیف نجات می‌دهد یا نه ولی قهرمانی بسیار مهم است.»

 مسی درباره تاتا مارتینو هم اینطور حرف می‌زند: «نمی‌دانم برنامه‌هایش چیست ولی می‌خواهد که بماند. مطمئنم که روزی او را روی نیمکت آرژانتین خواهیم دید زیرا مربی بزرگیست و می‌خواهد که سکان هدایت تیم ملی را در دست بگیرد.»
amir mahdi asghari بازدید : 25 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
   
http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/099/936/size_1000x410/valdes2014_www.fcbarcelona.cat.v1400091380.jpg

به گزارش فوتبال اسپانیا، دروازه بان اول بارسلونا که در حال حاضر از مصدومیت زانو رنج می برد، در پایان فصل پس از 12 سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. وی هم اکنون در آلمان مشغول مداواست. هرچند از آخرین حضور او در دروازه بارسلونا مدت زیادی می گذرد، اما وی برای تشکر و قدردانی از هواداران این تیم نامه ای را برای آن ها نوشته است. متن این نامه به شرح زیر است:

"زمان خداحافظی با شما و ترک اینجا فرا رسیده است. متاسفانه نتوانستم در آخرین روزها برای باشگاه به میدان بروم، امسال زندگی به من روی بد خود را نشان داد. حالا من باید درمورد چیزی که زندگی من را تغییر داد، فکر کنم. قطعا همیشه به یاد افرادی که باعث شدند من به اینجا برسم خواهم بود، می خواهم این نامه را به آن ها تقدیم کنم.

"از همه شما مربی تیم های جوانان تشکر می کنم، کسانی که باعث شدید من به این سطح از فوتبال برسم و به آرزوی خود برسم. زمانی که من یک کودک نه ساله بودم با من تمرین کردید و تنها ده سال بعد من در درون دروازه های نیوکمپ ایستادم. تشکر می کنم از لوییس فن خال، کسی که به جوانان و البته من اعتماد کرد و انگیزه لازم را به ما داد تا بدرخشیم. او بنیان گذار این بارسای تاریخی است؛ از صمیم قلبم از او تشکر می کنم.

"تشکر می کنم از تو فرانک رایکارد که اعتماد به نفس لازم را به من دادی تا بتوانم جام لیگ قهرمانان اروپا را لمس کنم. ممنونم از پپ برای باز گذاشتن درهای بارسلونا برای من تا بتوانم در این تیم بمانم. تو راهنمای من بودی و در موفقیت من نقش زیادی را ایفا کردی.

"ممنون تیتو. هرکجا که هستی، من از تو برای همه آنچه که برای ما آوردی تشکر می کنم. تو فقط به ما مسیر قهرمانی را نشان ندادی، تو راه حل کردن مشکلات زندگی را به ما آموختی.

"در نهایت نمی خواهم کسانی که در این دوازده سال به من کمک کردند را فراموش کنم، شما هواداران همیشه مشوق من بودید و به من انگیزه می دادید. ممنون از همه بخاطر حمایت های بی دریغتان..."

"زنده باد بارسا!"
amir mahdi asghari بازدید : 33 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

   
http://www.blaugranas.com/media/galeria/25/7/1/5/7/n_f_c_barcelona_xavi_hernandez-7377517.jpeg

ژاوی هرناندس در یک نشست مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص ناامیدی این تیم از قهرمانی پس از تساوی مقابل ختافه و دیدار شنبه شب یارانش مقابل اتلتیکو برای رسیدن به قهرمانی لالیگا گفت: در خصوص روز بازی با ختافه نظری ندارم. ما برای اظهار نظر عجله کردیم اما هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که پایان لیگ اینگونه رقم بخورد. همه ما باید متحد باشیم و نیوکمپ باید فشار را بر روی اتلتیکو بیشتر کند. ما فرصت منحصر به فردی داریم.

وی ادامه داد: شاید دیگر چنین فرصتی در اختیار ما قرار نگیرد. قهرمانی برای این نسل فوق‌العاده خواهد بود. به خوبی می‌دانیم که اتلتیکو تیم بسیار منسجمی است و استراتژی خوبی دارد. اتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: می‌خواهیم به میدان برویم و فشارمان را روی صفحه امتیازات تحمیل کنیم. از تمام جنبه‌ها بر روی بازی کنترل خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هدف من این است که در بارسلونا بمانم. شایعات زیادی وجود دارد اما این تنها خواسته من است. همه چیز برای قهرمانی خانگی در لالیگا به سود ما است و می‌دانیم که این برای باشگاه و بازیکنان بسیار مهم است.

ژاوی گفت: جدایی پویول از باشگاه غم‌انگیز است زیرا او برای تمام نسل‌ها یک الگو و کاپیتان تیم ما بود. دلمان برای والدس هم تنگ خواهد شد و باید به خاطر داشته باشیم که باید به تصمیم والدس احترام بگذاریم.

وی افزود: ما برای شخصیت مارتینو ارزش قائلیم زیرا او عقاید بسیار شفافی داشت و با بازیکنان صمیمی بود و نظراتش را منتقل می‌کرد.

amir mahdi asghari بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

   
http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/925492_779764825391845_2116434373_n.jpg

دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا با حضور در رختکن تیم با هم‌تیمی‌های خود و کادر فنی باشگاه خداحافظی کرد. «ویکتور والدس» که از پایان ماه مارس دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده، روز گذشته در رختکن تیم فوتبال بارسلونا حاضر شد و با هم‌تیمی‌های خود در این تیم و نیز مربیان باشگاه وداع کرد. بر پایه گزارش مارکا، والدس با مسوولان باشگاه موناکو به توافق رسیده است. بارسلونا در آخرین دیدار از رقابت‌های این فصل با اتلتیکومادرید در ورزشگاه نیوکمپ دیدار خواهد کرد.
amir mahdi asghari بازدید : 71 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به زودی قرارداد خود را تمدید می کند . رسانه های اسپانیایی از تمدید قرارداد لیونل مسی قبل از بازی مقابل اتلتیکو مادرید خبر دادند. 

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10326500_530580850385628_1561234384_n.jpg

بدین ترتیب لیونل مسی لیونل مسی با دریافت 20 میلیون یورو در هر سال به گران ترین بازیکن جهان تبدیل می شود . لیونل مسی در اولین فرصت به دفتر هیئت مدیره بارسلونا جهت امضای قرارداد خواهد رفت.

نتایج زنده


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روزشمار جام جهانی
    شبکه های آنلاین
    کانال سه شبکه ورزش جام جم

    بین اسپورت 

     شبکه چلسی

    لوگو اسکای اسپورت 1 لوگو اسکای اسپورت دو sky 3 لوگو اسکای اسپورت 4

    یورو اسپورت یورو اسپورت 2


    لباس های فصل


    کاریکاتور بارسایی


    جستجوگر گوگل
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت


    تغییرات


    افرادآنلاین


    روزنامه های خارجی


    روزشمار جام جهانی2014


    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 270
  • بازدید کلی : 3,966