loading...
بــــارسا پلاس
آخرین اخبار ورزشی


بازي بعدي:بارسلونا-اسپانيول/فينال جام كاتالونيا


به نظر شما قهرمان اين جام چه تيمي مي شود؟

amir mahdi asghari بازدید : 40 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این کلیپ بازیکنانی چون مسی ، دنی آلوز، ژاوی ، سوارز ، شواینشتایگر ، مسوت اوزیل و فان پرسی حضور دارند .

بارسا نیوز

فرمت : MP4

کیفیت : تقریبا عالی

زمان : 1دقیقه و 14 ثانیه

amir mahdi asghari بازدید : 25 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
مدت زمان : 2 دقیقه 9 ثانیه         قدیمی 
آلن هالیلویچ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی کرواسی است . این بازیکن جوان 27 مارس 2014 به بارسلونا پیوست . در این بازی  پرتغال با گل رونالدو به پیروزی دست یافت . هر چند آلن در دقایق پایانی میتوانست نتیجه ی بازی را به تساوی بکشاند اما بدشانس بود که توپ او با فاصله ای اندک به بیرون رفت .

بارسا نیوز

amir mahdi asghari بازدید : 128 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
منبع : سایت رسمی

شکیرا همسر جرارد پیکه و خواننده ی معروف اخیرا ویدئو کلیپ خود را با نام لا لا لا منتشر کرده است که در آن 4 بازیکن بارسلونا نیز حضور دارند . پیکه , نیمار , مسی و فابرگاس در این کلیپ حضور دارند و این کلیپ تاکنون در یوتیوب بیش از 24 میلیون بار دیده شده است .

بارسا نیوز

همچنین اریک آبیدال بازیکن سابق بارسلونا , آگرو , جیمز رودریگز نیز در این ویدئو حضور دارند .
amir mahdi asghari بازدید : 20 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ایده‌پرداز طرح یوز ایرانی روی لباس تیم ملی فوتبال ایران، از احتمال تقدیم توپی به لیونل مسی خبر داد که 32 گونه حیوانی در معرض خطر، روی آن طراحی شده است.

http://parsiup.com/upload/cb8q_lionel_messi_2014_wallpaper_by_jafarjeef-d7995l8.jpg

آرش نورآقایی درباره طرح‌های پیش‌روی کارگروه یوز آسیایی در جام‌جهانی گفت: پس از قبول استفاده از تصویر یوز آسیایی روی لباس اعضای تیم ملی، کاتالوگ و دفترچه‌ای را تهیه کردیم که چنانچه در مسابقات تیم ملی ایران گل زد و گفت‌وگویی با اعضای تیم انجام و در آن درباره طرح لباس‌شان پرسشی از سوی خبرنگاران مطرح شد، اطلاعات کافی در این باره داشته باشند.
amir mahdi asghari بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
 منبع : موندو دپورتیو


نیمار جونیور به دفاع از لیونل مسی پرداخت و اعلام کرد که مسی راه حل ماست نه مشکل . نیمار که در برزیل است درباره ی فصل ضعیف بارسلونا گفت : مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام . او انتخاب ماست و هرگز مشکل نبوده است " .

بارسا نیوز


زمانی که از نیمار درباره جام جهانی سوال شد با خنده گفت : " من برای او آرزوی خوشبختی زیاد میکنم و فراتر از آن که ممکن است فینال بین برزیل و آرژانتین باشد " . زمانی که تنها سه سال داشتم . من با تماشای بازی های روماریو و رونالدو بزرگ شده ام .

amir mahdi asghari بازدید : 30 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)


آلن هالیلویچ روز یکشنبه به بارسلونا آمد و اولین عکس های خود را در فرودگاه پرات در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت . پس از معرفی مربی و دروازه بان جدید بارسلونا گویا حال نوبت به آلن رسیده است .

بارسا نیوز


این هافبک 17 ساله ی کروات یک شنبه به پایتخت کاتالونیا رفت و بعد از ظهر همان روز اولین تصاویر خود را در بارسلون منتشر کرد .

amir mahdi asghari بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
 به نظر می‌رسد کاتالان‌ها راضی به فروش فابرگاس هستند و تیم های لیگ جزیره به صورت جدی در پی به خدمت گرفتن وی هستند.

به گزارش تایمز، منچستریونایتد در تابستان گذشته بارها برای جذب سسک فابرگاس اقدام کرد که هر بار پیشنهاد آن ها توسط سران بارسا رد شد

بارسا نیوز

ولی اکنون آن ها مایل به فروش وی هستند ولی نه به یونایتد. گفته می‌شود بارسلونا فقط پیشنهاد تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و چلسی را بررسی می‌کند.

 

آرسنال دوست دارد کاپیتان سابق تیم خود را باز گرداند و از این رو پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای جذب وی آماده کرده است ولی آن‌ها باید بتوانند دستمزد درخواستی وی را نیز پرداخت کنند. شاید علاقه فابرگاس به بازگشت به آرسنال بتواند مسیر ورود وی به امارات را هموار کند.

در سوی دیگر، همشهری آرسنال یعنی چلسی، بعد از فروش داوید لوییز قدرت مالی بیشتری در فصل نقل و انتقالات پیدا کرده و فابرگاس اولین هدف آن ها در پنجره تابستانی است. پیش از این گفته شد که مورینیو خواهان این است که از بین پوگبا، کوکه و فابرگاس یکی را به استمفورد بریج بکشاند و اکنون به نظر می‌رسد فابرگاس نزدیک ترین گزینه به شیرهای لندن است. گزارش شده که آبراموویچ حاضر است مبلغی را که بارسا بر روی فابرگاس گذاشته را پرداخت کند. کاتالان ها گفته بودند برای سسک 42 میلیون پوند می‌خواهند.

اما تیمی که جدیدا به رقابت برای جذب فابرگاس وارد شده، منچسترسیتی است. تیم  آبی پوش شهر منچستر جدیدا از ظرف یوفا با محدودیت هایی در نقل و انتقالات تابستان مواجه شده است و شاید همین دلیل بتواند در رقابت آن‌ها برای جذب فابرگاس خلل ایجاد کند ولی آن‌ها یکی از رقبای جدی آرسنال و چلسی برای جذب فابرگاس هستند.

جالب است که مصرترین خریدار فابرگاس یعنی منچستریونایتد از معادلات خارج شده است و به نظر می‌رسد که کاتالان ها بنا بر قولی که در هنگام خرید به آرسنالی ها داده‌اند به هیچ وجه حاضر به فروش وی به یونایتد نیستند. طرف منچستری نیز اعلام کرد که هیچ علاقه ای به جذب ملی پوش اسپانیایی ندارد و با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد، احتمالا پیوستن سسک به شیاطین سرخ بسیار پایین است. 

فابرگاس تابستان 2011 با مبلغ 40 میلیون پوند از آرسنال به بارسلونا پیوست و اکنون پس از 3 سال هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند و شاید این تابستان از کاتالان ها جدا شود.

نتایج زنده


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روزشمار جام جهانی
    شبکه های آنلاین
    کانال سه شبکه ورزش جام جم

    بین اسپورت 

     شبکه چلسی

    لوگو اسکای اسپورت 1 لوگو اسکای اسپورت دو sky 3 لوگو اسکای اسپورت 4

    یورو اسپورت یورو اسپورت 2


    لباس های فصل


    کاریکاتور بارسایی


    جستجوگر گوگل
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت


    تغییرات


    افرادآنلاین


    روزنامه های خارجی


    روزشمار جام جهانی2014


    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 237
  • بازدید کلی : 3,933