loading...
بــــارسا پلاس
آخرین اخبار ورزشی


بازي بعدي:بارسلونا-اسپانيول/فينال جام كاتالونيا


به نظر شما قهرمان اين جام چه تيمي مي شود؟

amir mahdi asghari بازدید : 18 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جراردو مارتینو و کادر مربیگری بارسلونا برای فینالی سخت در رقابت های لالیگا آماده میشوند . فردا شب  تیم در آخرین هفته ی رقابت های لالیگا میزبان اتلتیکو مادرید است .

بارسا نیوز

در لیست منصوب برای بازی با اتلتیکو مادرید اسامی همچون پیکه , جوردی آلبا و نیمار به چشم میخورند .
صبح فردا آخرین جلسه ی تمرینی بازیکنان برگزار میشود . پیکه , آلبا و نیمار در روزهای اخیر سخت تلاش کردند و به احتمال زیاد این سه بازیکن نیز میتوانند در بازی فرداشب به میدان بروند .
amir mahdi asghari بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
http://picup.ir/di/B2DX/lionel-messi-2013-4665.jpg

بحث تمدید قرارداد مهاجم ریزنقش کاتالان‌ها در چند روز اخیر به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است. بعد از تمدید کریستیانو رونالدو با قوهای سپید کهکشانی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل ساخت، همه نگاه‌ها به سمت دفتر ریاست باشگاه بارسلونا رفت تا ببینند برای راضی نگه داشتن مهاجم آرژانتینی خود چه تمهیداتی اندیشیده‌اند و آیا قصد دارند روی دست رقیب مادریدی خود بلند شوند یا خیر.

در حال حاضر مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید برای هر فصل حضور در باشگاه 15 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد. گزارش‌های منتشره در روزنامه دیلی‌میل حاکی از آن است که مسئولان باشگاه کاتالانی قصد دارند با ارائه پیشنهادی جدید به لیونل مسی رقم دریافتی او را از دریافتی رونالدو هم بیشتر کنند.

اگر این امر محقق شود مسی به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. طی روزهای اخیر پدر مسی با مقامات ارشد بارسا از جمله خاویر فائوس و آنتونی روسیچ ملاقات و درخصوص افزایش دستمزد پسرش با آن‌ها صحبت کرده است. انتظار می‌رود در قرارداد جدید دستمزد خالص مسی به فصلی 15.5 میلیون پوند افزایش یابد و به لحاظ دریافتی در رده‌ای بالاتر از رونالدو قرار بگیرد. بند جدایی مسی از بارسا هم 200 میلیون پوند باقی خواهد ماند.


 دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد با این مضمون که خبر تمدید قرارداد مهاجم کاتالان‌ها تا آخر هفته در رسانه‌ها اعلام می‌شود اما با توجه به قوت گرفتن بحث احتمال قهرمانی بارسا در لالیگا و بازی حساس آن‌ها با اتلتیکومادرید در روز یک‌شنبه آینده ممکن است اعلام این خبر به روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه هفته آینده موکول شود. اگر این اتفاق رخ دهد مسی برای هفتمین‌بار در طول 11 سال حضورش در بارسلونا پای میز مذاکره خواهد نشست.

اقوام و پدر مسی هفته پیش در جلسه‌ای که با مسئولان بارسا برگزار کردند، دریافتند که مربی فصل آینده این تیم به احتمال زیاد لوییس انریکه خواهد بود اما در آن زمان هنوز از تمدید قرارداد خبری نبود. چندی پیش خبری درخصوص شرط و شروط مهاجم آرژانتینی برای تمدید منتشر شد که یکی از آن‌ها جذب سرخیو آگرو، هم‌وطنش در تیم منچسترسیتی بود.

 همه از روابط خوب این 2 مهاجم هم‌وطن باخبرند اما خرید او از من‌سیتی تنها منوط به فروش الکسیس سانچز و پدرو رودریگس خواهد بود چراکه سران سیتی هم حاضر نیستند مهاجم کلیدی خود را ارزان بفروشند. دارنده 4 توپ طلای فیفا فعلا حرفی از تمدید قرارداد به میان نمی‌آورد. او لیگ امسال را پیچیده توصیف می‌کند و می‌گوید که تاتا می‌خواهد در بارسلونا بماند: «می‌خواهیم قهرمانی لالیگا را پس از همه اتفاقاتی که افتاد به دست بیاوریم و آن را به تیتو تقدیم کنیم. او این باشگاه را دوست داشت و هوادار بزرگی بود.

 قهرمانی ما باعث افتخار او خواهد شد. لیگ امسال بسیار مهم است زیرا بسیار پیچیده و سخت شده. در چند سال گذشته شرایط سختی داشتیم ولی موفق شدیم از آن‌ها عبور کنیم. قهرمانی در لیگ اتفاق بسیار خوبی است، نمی‌دانم آیا تیم ما را از یک فصل ضعیف نجات می‌دهد یا نه ولی قهرمانی بسیار مهم است.»

 مسی درباره تاتا مارتینو هم اینطور حرف می‌زند: «نمی‌دانم برنامه‌هایش چیست ولی می‌خواهد که بماند. مطمئنم که روزی او را روی نیمکت آرژانتین خواهیم دید زیرا مربی بزرگیست و می‌خواهد که سکان هدایت تیم ملی را در دست بگیرد.»
amir mahdi asghari بازدید : 25 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
   
http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/099/936/size_1000x410/valdes2014_www.fcbarcelona.cat.v1400091380.jpg

به گزارش فوتبال اسپانیا، دروازه بان اول بارسلونا که در حال حاضر از مصدومیت زانو رنج می برد، در پایان فصل پس از 12 سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. وی هم اکنون در آلمان مشغول مداواست. هرچند از آخرین حضور او در دروازه بارسلونا مدت زیادی می گذرد، اما وی برای تشکر و قدردانی از هواداران این تیم نامه ای را برای آن ها نوشته است. متن این نامه به شرح زیر است:

"زمان خداحافظی با شما و ترک اینجا فرا رسیده است. متاسفانه نتوانستم در آخرین روزها برای باشگاه به میدان بروم، امسال زندگی به من روی بد خود را نشان داد. حالا من باید درمورد چیزی که زندگی من را تغییر داد، فکر کنم. قطعا همیشه به یاد افرادی که باعث شدند من به اینجا برسم خواهم بود، می خواهم این نامه را به آن ها تقدیم کنم.

"از همه شما مربی تیم های جوانان تشکر می کنم، کسانی که باعث شدید من به این سطح از فوتبال برسم و به آرزوی خود برسم. زمانی که من یک کودک نه ساله بودم با من تمرین کردید و تنها ده سال بعد من در درون دروازه های نیوکمپ ایستادم. تشکر می کنم از لوییس فن خال، کسی که به جوانان و البته من اعتماد کرد و انگیزه لازم را به ما داد تا بدرخشیم. او بنیان گذار این بارسای تاریخی است؛ از صمیم قلبم از او تشکر می کنم.

"تشکر می کنم از تو فرانک رایکارد که اعتماد به نفس لازم را به من دادی تا بتوانم جام لیگ قهرمانان اروپا را لمس کنم. ممنونم از پپ برای باز گذاشتن درهای بارسلونا برای من تا بتوانم در این تیم بمانم. تو راهنمای من بودی و در موفقیت من نقش زیادی را ایفا کردی.

"ممنون تیتو. هرکجا که هستی، من از تو برای همه آنچه که برای ما آوردی تشکر می کنم. تو فقط به ما مسیر قهرمانی را نشان ندادی، تو راه حل کردن مشکلات زندگی را به ما آموختی.

"در نهایت نمی خواهم کسانی که در این دوازده سال به من کمک کردند را فراموش کنم، شما هواداران همیشه مشوق من بودید و به من انگیزه می دادید. ممنون از همه بخاطر حمایت های بی دریغتان..."

"زنده باد بارسا!"
amir mahdi asghari بازدید : 33 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

   
http://www.blaugranas.com/media/galeria/25/7/1/5/7/n_f_c_barcelona_xavi_hernandez-7377517.jpeg

ژاوی هرناندس در یک نشست مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص ناامیدی این تیم از قهرمانی پس از تساوی مقابل ختافه و دیدار شنبه شب یارانش مقابل اتلتیکو برای رسیدن به قهرمانی لالیگا گفت: در خصوص روز بازی با ختافه نظری ندارم. ما برای اظهار نظر عجله کردیم اما هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که پایان لیگ اینگونه رقم بخورد. همه ما باید متحد باشیم و نیوکمپ باید فشار را بر روی اتلتیکو بیشتر کند. ما فرصت منحصر به فردی داریم.

وی ادامه داد: شاید دیگر چنین فرصتی در اختیار ما قرار نگیرد. قهرمانی برای این نسل فوق‌العاده خواهد بود. به خوبی می‌دانیم که اتلتیکو تیم بسیار منسجمی است و استراتژی خوبی دارد. اتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: می‌خواهیم به میدان برویم و فشارمان را روی صفحه امتیازات تحمیل کنیم. از تمام جنبه‌ها بر روی بازی کنترل خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هدف من این است که در بارسلونا بمانم. شایعات زیادی وجود دارد اما این تنها خواسته من است. همه چیز برای قهرمانی خانگی در لالیگا به سود ما است و می‌دانیم که این برای باشگاه و بازیکنان بسیار مهم است.

ژاوی گفت: جدایی پویول از باشگاه غم‌انگیز است زیرا او برای تمام نسل‌ها یک الگو و کاپیتان تیم ما بود. دلمان برای والدس هم تنگ خواهد شد و باید به خاطر داشته باشیم که باید به تصمیم والدس احترام بگذاریم.

وی افزود: ما برای شخصیت مارتینو ارزش قائلیم زیرا او عقاید بسیار شفافی داشت و با بازیکنان صمیمی بود و نظراتش را منتقل می‌کرد.

amir mahdi asghari بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

   
http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/925492_779764825391845_2116434373_n.jpg

دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا با حضور در رختکن تیم با هم‌تیمی‌های خود و کادر فنی باشگاه خداحافظی کرد. «ویکتور والدس» که از پایان ماه مارس دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده، روز گذشته در رختکن تیم فوتبال بارسلونا حاضر شد و با هم‌تیمی‌های خود در این تیم و نیز مربیان باشگاه وداع کرد. بر پایه گزارش مارکا، والدس با مسوولان باشگاه موناکو به توافق رسیده است. بارسلونا در آخرین دیدار از رقابت‌های این فصل با اتلتیکومادرید در ورزشگاه نیوکمپ دیدار خواهد کرد.
amir mahdi asghari بازدید : 71 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به زودی قرارداد خود را تمدید می کند . رسانه های اسپانیایی از تمدید قرارداد لیونل مسی قبل از بازی مقابل اتلتیکو مادرید خبر دادند. 

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10326500_530580850385628_1561234384_n.jpg

بدین ترتیب لیونل مسی لیونل مسی با دریافت 20 میلیون یورو در هر سال به گران ترین بازیکن جهان تبدیل می شود . لیونل مسی در اولین فرصت به دفتر هیئت مدیره بارسلونا جهت امضای قرارداد خواهد رفت.

نتایج زنده


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روزشمار جام جهانی
    شبکه های آنلاین
    کانال سه شبکه ورزش جام جم

    بین اسپورت 

     شبکه چلسی

    لوگو اسکای اسپورت 1 لوگو اسکای اسپورت دو sky 3 لوگو اسکای اسپورت 4

    یورو اسپورت یورو اسپورت 2


    لباس های فصل


    کاریکاتور بارسایی


    جستجوگر گوگل
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت


    تغییرات


    افرادآنلاین


    روزنامه های خارجی


    روزشمار جام جهانی2014


    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 3,937